Monday, July 23, 2012

Bazaria Siswa KPKM 2012


السلام عليكم ورحمة الله

Hai! 15hb - 18hb aritu telah berlangsung satu bazar yang diberi nama Bazaria Siswa. kira kalau sesiapa yang datang sini, akan jadi Ria Ceria la. selama 4 hari, aku bagaikan pelanggan tegar bazaria ni. hoho. (padahal takde orang nak masak kat rumah). bukan taknak masak ye bro, tapi dapur telah disewa kepada seseorang (chef bazaria) menyebabkan semua house-mate kena makan kat bazar. kami memang baik memberi sewa tanpa bayaran!


wah!mula mula dah letak muka sendiri. memang syok sendiri en. ahaks. lantak! omnomnomnomnom..^.^.. makan abc time musim panas nie, memang peeeh! i feel gooooood ntv seven lah.


faez n redha! romantik deeeeee~ kitorang memang suka ukhwah geli-geli okeh, positive positive. tengok nag (dak kat tengah) cakap "baguuuuuuss"..banyak gila makan oi~


see this! manyaaak tangat tangat..>_<.. cari nama aku cepat! (taknak carik suda~).. ^_^ .. kalau korang perasan, ade satu je nama aku kat situ, nampak tak? sebenarnya aku dah kenyang dah (ade orang belanja), tapi buat buat muka lapar je bila sambut orang kat pintu pagar (walaupun bukan keje aku) hoho. jangan nak tiru ha~ bukan muka aku macam orang lapar key, tapi letih melayan kanak-kanak rebina. tengok bawah nie.


kanak-kanak rebina sedang mengimbau kenangan dulu..ice cream sejuk.. segaarrr.. apesal muka halim cam konfius? mat redha pulak mcam dah sampai mesia je en? kuat ngelamun kau.. actually, dorang la teman aku hari-hari kat bazar ni. sampai oren bibir lidah kitorang membedal ice cream LE1. nge~


gambar hiasan. penjual ice cream yang seksi..tejuuuukk.. >.< .. haha. tak tak, ni bang yie yang sempoi! (backup balik! ha~) 


dah selesai solat zohor nie, so relaks dulu bro.. nyaman tol rehat petang-petang kan? dalam hotak aku duk pikir, "perut dah kenyang dah nie, nak buat ape pulak ye?". relaks lah kami sampai ke petang n then makan lagi sambil tunggu maghrib. pastu.. 


ha~ nampak khusyuk en? hikhik. ni aktiviti kitorang bebudak kelantan, penjelasan isu royalti dari mantan dato' speaker kelantan. nie belah malam, so.. letih...


sesi soal jawab pasal royalti kelantan, kesian kelantan. padahal dia pun dari Malaysia gak, nape nak nafikan hak kelantan? sambung sambung. mata aku dah berat tetiba, rumah melambai dari jauh n aku pun balik la..=P..


keesokan harinya, aku curi curi masuk pintu belakang n terus tembus masuk tempat gerai.. menyibuk je haku ni. nge~ tapi memang jadi memori la sesiapa yang jadi peniaga hari tu. penat + lelah terbayar lah. kaya~


rajinnya aku kan? ahakss.. aku tolong la tu wei, tolong tengok (>_<).. ni la taukeh kedai apam balik, best je aku duk situ, nasib baek ajk disiplin takperasan. ala buat bodo je la kalau nampak ye, kita geng! hikhik.


sonok pengarah melayan ajk ajk dia (sambil buat keje). ni la ubat keletihan dorang, borak n gelak-gelak. jangan gelak kuat sangat wei, keras hati kang ha~


ni adalah kertas ngomen-ngomen. (hanya orang terlibat je yang faham) lantak korang nak tulis hapepun atas nie. ni antara komen dari pelanggan baik bazar nie. kesian che hadi. (kesian kesian gak, gelak gelak gak)

dah. tu je. aku nak bubuh banyak lagi gambar macam time show malam penutup n time candle light dinner (takde letrik weh!) tapi aku ade meeting untuk program seterusnya nie. lain kali kita tulis lagi ye~ tata.

smile..^_^.. n see ya..

No comments:

Post a Comment