Thursday, June 7, 2012

Kerja Tak Sengaja

Assalamualaikum

Dalam kesibukan geng-geng satu kuliah n sahabat lain dok berpenat lelah mengkhatamkan kitab-kitab kuliah mereka, aku pulak berblog berbekalkan Coffee Mix dan I Love You So (Maher Zain Songs). bagaikan esok tiada ape-ape yang akan berlaku. i'm so sad with you HAKIMI!

I'm Sorry Kitab sebab meninggalkan kau! Tak sengaja, betul! (ececeh!)

After aku melayan dua tetamu Malam Jummat tadi, aku terus bukak blog sebab ingat nak relaks la kejap sebelum sambung balik baca kitab. Suddenly, aku TER'klik ( 'ter' tanda menguatkan!) button templete n TER selected (sekali lagi!) template yang aku tak suka. ingatkan boleh undo, rupanya hampeh! aku try la nak undo balik. namun apekan daya orang dah tak sudi. hoi!tu lagu la...i mean, takbleh nak undo balik dah. frusted!

Jadi, dek kerana aku nie seorang yang sangat prihatin kepada 'anak betina' aku nie terpaksalah aku mencari template yang lain untuk tebus balik kesalahan dan kekhilafan aku tadi. huuu ayat! memang membawa ke longkang punya statement. dush! (*.*)

masa dihabiskan untuk menyusun balik background and the other partitions lah! maaf ye Kitab. hmm.. so, after i'm finished renewed aku punya template. terus aku update my entry pulak. sebabnya, hati nie bengang dengan kesalahan tadi dan perlu diluahkan supaya rasa kecewa tu dapat dirasai bersama si anak betina aku nie.haha. jem!

rezeki aku kot, dapat update templete blog nie cepat. padahal aku baru niat hari tu. rezeki lain yang mintak tapi rezeki lain yang dapat. Takdir Allah, Nobody knows! Alhamdulillah... asalkan paper tajwid n ilmu aswat esok dapat jawab!

jam sekarang : 01.48 a.m. nantok dah! tapi takbleh tido maa b'coz my notes tak buat lagi.

keh! nak buat notes pulak. Assalamualaikum. (teringin nak create header baru tapi I said to my self "don't touch!"). Senyum, no need to say anything. =)..




No comments:

Post a Comment