Wednesday, May 30, 2012

Statement (from bottom of my heart)


..ASSALAMUALAIKUM..

Just like others.....i'm also a human....

so................. Please Forgive Me......(ini bukan lirik ok)

andai ada kata-kata dan posting yang kurang menyenangkan kalian yang membacanya, harapnya ditegur n komen k. just give me a simple kalimah for making me a soleh one..

setiap kata-kata dan tulisan yang saya tulis kat sini, semuanya spontan and kadang-kadang tak ter'check' . mungkin ade sesetengah posting tu goes to The Double Meaning, so i'm just can say sorry n forgive me please!

kalau ade yang tak kena just tegur je, takpe. blog ni just untuk my family at kampong n all kawan-kawan yang baik kat sana. saya try tulis yang terbaik and boleh bagi manfaat kepada yang membaca erk?..=)..

kadang-kadang kita tak perasan pun yang bila kita tulis sesuatu benda tu, tetiba ade unsur-unsur mengadu-domba dan potpet-potpet pasal orang lain kan. jadi, maafkan saya ye sabat-sabat, jangan nangis-nangis lagi tau kalau nanti saya 'ter' bebelkan anythings yang tak patut k.

now : 8.23p.m. . .  dah azan isyak dah.

prays for me k. saya exam stat 26hb aritu until 23hb June nanti k.

Aku pun kan manusia gak...^_^..

No comments:

Post a Comment