Thursday, May 31, 2012

Layout baru, nak cari yang baru la.

Assalamualaikum

aku terpikir macam nak tukar balik je layout aku nie. baru perasan yang dunia blogging aku nie like a bisnesman pulak. kalau layout dulu tu rasanya ok kot, tapi dah lama sangat guna. yang baru nie pulak, just macam black metel and jadikan aku macam seorang peniaga laman web pulak.hikhik (gelak anak teruna). nak cari yang macam santai-santai sikit pun ok gak.


tapi, dokleh sekarang boh! (Ustaz Azhar Idrus ok. hoho.) sekarang tengah exam lagi ni, nak tukar n pilih n makan masa gak en. chill la dulu. aku layan je la layout nie dulu, n then kita tukar! aisyehmen, kita lah sangat.

ok. today is friday. se'afdhal-afdhal' hari dalam seminggu. so, dapatkan pahala banyak-banyak der-der semua.

esok exam fiqh. manyak gak tak baca agi nie. tido luuuhhh! ngantuk nie sebab tido lewat semalam.  ok. see you lain kali naa.. assalam.

No comments:

Post a Comment