Tuesday, August 10, 2010

Persoalan "Aku yang Hina"

aku selalu menanya diri....ape kelebihan aku???...ape yang buat mereka bersahabat dengan aku????...
kenapa aku ni dianggap sebagai "anak sendiri" oleh sesetengah orang????..
kenapa ade yg sebak bila aku mengatakan yang "aku akan pergi jauh.."???
kenapa kata2 penyejuk hati keluar dari mulut mereka???..kenapa hati ni menjadi ria bila dengar suara mereka??
adakah ikhlas mereka padaku??atau sebaliknya?????............
adakah itu hanya lakonan semata-mata???...
hanya untuk menjaga hati kecil ni???....
..siapa aku pada mereka??... mungkin aku patut tanya diri sendiri,"siapa mereka pada aku???"....
????...........Aku sayangkan mereka...kasihkan mereka....rindukan mereka.....
aku rasa yang diriku juga untuk mereka dan diri mereka adalah amanahku... aku dambakan kasih sayang dari mereka...
dan aku memberi mereka kasih sayangku dan perhatianku kepada mereka....
setiap hari akan aku doakan ukhwah kami berkekalan selamanya.....
doaku agar redha,maghfirah,taufiq dan hidayah Allah dikurniakan kepada mereka.... bagaimana dengan mereka??????emmmmm............wa Allahu A'alam....

No comments:

Post a Comment