Monday, August 2, 2010

Masa Semakin Hampir

Hari ni adalah hari kemenangan yang ketiga untuk Shoutul Amir, Maahad Amir Indra Petra...dah tiga kali amir menyertai pertandingan dan tiga-tiga menjadi johan... Alhamdulillah....Asykuruka Ya Allah...tahun ni pulak tahun terakhir aku berada di bumi Malaysia n khususnya tanah Amir,tahun terakhir untuk aku tinggalkan "semua ini" sebelum insyaAllah aku kembali berjuang dibumi ini dan di tanah ini....biiznillah.... insyaAllah.........Alhamdulillah,sedikit sebanyak aku dapat menabur sedikit jasa dan berbakti untuk sekolah... n paling utama sekali aku dapat berbakti kepada kedua Ummi & Baba Tercinta, Ustazah Tersayang, juga untuk adik2 yang amat aku kasih.....aku Akan jadi umpama padi,semakin berisi semakin tunduk ke bumi.....insyaAllah,harap sangat doa2 yang membaca........amien............bagi aku,segala jasa n bakti aku bukanlah untuk aku hitung n buat "koleksi jasa",biarlah mereka yg merasa.itu pun dah buat aku gembira.....Alhamdulillah.........mengapa nak hitung jasa kita sedangkan "yang Menabur Jasa adalah jasa dari yang Berjasa"(-karangan Hakimi Suhami...hehe..)..betul tak??.... tak perlu la kita nak berbangga dengan apa yang kita lakukan/dapat/capai dll, sedangkan semua tu adalah nilaian manusia......aku harap agar harapan aku hanya pada Allah,meskipun banyak yang menduga.yang pasti dugaan juga dari Allah.....Redhalah aku sebagai hambaMu Ya Rabb Al-'Aalamien...Bantulah aku Ya Allah,jadikan mereka yang berjasa n menerima jasa dengan ikhlas menjadi pendokong kejayaan aku dunia akhirat....amien Ya Allah...... Amien......

No comments:

Post a Comment