Saturday, July 3, 2010

Selamat Berjaya

Semakin ramai sahabat-sahabat aku yang melanjutkan pelajaran mereka ke universiti2 tempatan....selepas Ariff ke Kolej Universiti Insaniah(KUIN),ramai yg mula bergerak mendaftarkan diri selepas mendapat tawaran dari pelbagai jenis Universiti di serata Malaysia...satu demi satu sahabatku pergi meninggalkan aku untuk menyambung perjuangan di negeri orang n di tempat yang berlainan & jauh dari aku..............dan aku juga merasakan semakin lama semakin rindu pada mereka dan kenangan-kenangan dulu,saat bersama dengan mereka...semakin ramai yang pergi,semakin kuat rasa hati ini mengatakan yang aku harapkan ukhuwwah yang berkekalan hingga hujung nyawa bersama......di sebalik rasa ini,aku juga merasakan satu tanggungjawab yang besar menanti aku dihadapan. tanggungjawab untuk meneruskan perjuangan yang masih berbaki terlalu banyak... layak ke aku hidup di jalan ni??,Ya Allah mampukah aku harungi semua ni??...Allah.... ini bukan beban,tapi tanggungjawab!!...Kuatkanlah hambaMu yang Hina dan Lemah ni Ya Allah....Tolong diri ini Ya Allah,Dikaulah yang ku harapkan!!!....Amien Ya Allah..... n Selamat berjaya buat saudara-saudaraku dimana jua mereka berada,semoga berjaya dunia dan akhirat.....Amien.....moga-moga ukhuwwah kita kekal sampai bila-bila ye....Amien Ya Rabb Al-'Alamien........

No comments:

Post a Comment