Sunday, June 13, 2010

Jumpa Hafiz Hamidun & Nazrey Johani

Ni kejadian semalam,Nazrey(Ex-Raihan), Hafiz(Ex-UNIC) n Halim Yazid yang terkenal dengan Lagu Anak Tupai datang buat sh0w kat Pantai Irama, Bachok sempena Pesta Pantai. Aku sampai lewat sangat malam tu, ingatkan tak sempat dah dengar konsert Hiburan Islam tu...Pudin tep0n n mesej aku berapa kali,dalam kul 10 baru la aku gi... Alhamdulillah sempat jugak dengar konsert tu,tapi masa aku sampai tu dah nak abis laa....

>> Lepas selesai je program konsert tu,semua berpusu2 nak bergambar ngan diorang. masa tu aku fikir,"perlu ke aku bergambar dengan mereka??,untuk ape?"..hmmm..........

>> Orang dah semakin takde, masa ni la pudin,baqi,chik n mhtadi ajak aku bergambar. aku dah dilema dah masa tu, "nak gi ke tak nie???!!"..tadi pun cakap,kalau aku tak gi dia pun tak nak gi...aku pun gi la untuk jaga hati kawan aku tu sorang,lagipun dalam hati aku dah lama terbuku soalan2 untuk ditanya kepada dua orang artis nasyid nie... kitorang pun bergambar laa...tapi aku duk kat belakang je, sebab tengah fikir nak tanya ke tak soalan2 yang duk main dalam kepala aku masa tu...last2,tak tanya..hihihi...

>> Masa nak balik,aku pun fikir "kalau aku tanya soalan2 tu tadi,kan tak tertanya-tanya sampai sekarang...n then, tadi n din ajak aku gi minum dlu sebab diorang lapar...aku pun set ar ngan diorang..."beres"...

>> mula-mula kitorang nak gi warung kat depan pantai irama,kat tempat jual satey. tapi tukar plan sebab ramai orang,kitorang pun beralih tempat...din ajak kitorang gi kat satu warung ni...aku n tadi pun ikut laa....

>>bila sampai je kat warung tu,kitorang nampak Hafiz, Nazrey n krew2 diorang tengah tunggu order kat kedai yang sama...aku pun niat nak g tanya la soalan2 yang terbuku kat dalam kepala tadi tapi nampak diorang letih je...taknak ganggu laa.... tadi pun tanya la ku,"kenapa mie?,mung nak tanya gapo??"....aku pun cakap laa, "sebenarnya aku nak ty macam2,salah satunya aku nak tanya la macamne abang2 tu bukak syarikat sedangkan setahu aku diorang bukan ade kelulusan dalam perniagaan.."...aku ckp la kat mhtadi.... tapi walaupun aku tak tanye soalan2 tu, aku suka sangat sebab aku dapat tahu macamane artis berkomunikasi n macam2 lagi malam tu...sebenarnya, aku dah banyak dah jumpa artis2 n tengok gelagat diorang...aku suka tengok gelagat manusia...n aku harap supaya,apa yang aku tengok menjadi petunjuk untuk terus mencari redha Allah....InsyaAllah...Amien....

No comments:

Post a Comment