Thursday, June 10, 2010

Aku nasyid untuk Amir semalam

Semalam...kat pantai sempena Pesta Pantai kat bachok,aku nasyid lagi untuk sekolah tercinta Maahad Amir Indra Petra...Skolah amir masuk ptandingan nie n Alhamdulillah, Allah bagi rezekiNya untuk kami untuk menjuarai pertandingan semalam...Alhamdulillah...
sambil2 tunggu peserta lain habis persembahan,budak2 amir g jalan2 sekitar bazar yang ade n aku hanya duduk kat penonton n main2 dengan anak2 ustazah... aku ingat tak erk nama anak ustzah tu,yg sulung Tabron(Yong), Tarbawi (Ayie), haha...tak ingat ar yang ke-3,Pan rasanya..huhu..n yang ke-4 Aisyah(Ecah)...Pan ngantuk semalam,takleh nak bual2 ngan adik aku ni sorang.ksian dia...huhu...



Kat atas ni ade gambar Yong n Ayie je sebab Ecah n Pan duk ngan mama diorang, ecah n pan dah ngantuk...kesian pulak aku tengok semalam...hihi...Yong yang duduk kat atas kerusi,darjah 3 tahun ni...n yang berdiri tu ayie... Semoga adik2 aku empat orang nie menjadi anak yang soleh n solehah..amien..macam pesan ustazah kat aku dulu,"berbakti kpd ibubapa"...huhu..sampai sekarang aku ingat...harap2 aku boleh ingat kata2 ni n laksanakan tanggungjawab nie sampai mati...insyaAllah...ustazah pun dah macam ibu aku..hmmm.....k.salam semua.....!!

No comments:

Post a Comment