Sunday, January 17, 2010

Tamrin Asas Nuqaba'

14hb hingga 16hb baru nie aku terlibat sebagai urusetia program TAMSAS nie... Alhamdulillah, aku syukur sgt program dah selesai dijalankan...

>> tapi program kali nie aku rasa pelik sikit, c0z prasaan aku mengatakan bahawa program ni tak sampai tahap yang aku nak...tapi aku harap sgt yang aku rasa ni hanya perasaan aku je.. aku harap program ni sampai target yang pengarah letak...amien...

>> dalam program ni jgak aku telah di KRITIK oleh beberapa peserta program tu...meraka tak suka cara aku pakai kopiah,mgkn diorg tak tau yang kopiah tu besar sebenarnya.n kopiah sebelum ni yang aku pakai pun masalah yg sama gak..mgkn sebab aku pakai dua kopiah yang berbeza tapi cara yang sama membuatkan mereka rasa cara aku pakai kopiah tak releven...
Alhamdulillah,aku dapat terima kritikan itu dengan tenang walaupun di0rg yang salah paham..aku syukur sgt, sekurang2nya aku sedar bhwa Allah sedang menguji kesabaran aku dimana "wlaupun dikritik di khalayak ramai dengan satu salah-faham,tapi aku tetap yakin dan berpegang yang Allah jualah yang tahu segalanya"..Alhamdulillah....

>> aku jugak dapat berjumpa dengan pelbagai jenis ragam peserta, kdg2 bila diingatkan balik rasa macam suka ada n sedih pun ade.Sebab tak sangka ada peserta kali ni dari kalangan mereka yang berjawatan dalam Badan Dakwah tapi keegoan mereka tak boleh aku nak ckap...tapi aku harap n doa kan agar mereka berubah&sedar akan sifat yang hadir dalam diri mereka tu dan segera bertaubat...AMIEN YA Allah...

>>aku harap program nie dpt bg sedikit sbanyak kesan positif utk MAIP..Amien Ya Rabb Al-'Alamien..

No comments:

Post a Comment