Friday, January 1, 2010

Setelah Sekian Lama..

Assalamu'alaikum...hihi..gimik title cmnie kan??saje je..takde yg special sgt...

>> keje kat Tadika Anak Soleh dah pun selesai,byk pgalaman yg aku timba kat sana. rindunye kat budak2 kat sana,pengalaman jd ustaz yg takkan aku lupakan...insyaAllah...

>>arini bermula tahun baru masihi,tapi aku taktau la nak bt ape utk tahun nie...

>>cuma dlm kpala otak aku skrang...nak blaja nahu/soraf n komitmen dlm Advice....

>>tapi macamne nak mulakan yea??...peningnye nak tentukan hidup sorang2 nie...

>>ape ptut aku buat?????hmmmmmmmm.....................mmmmmmmmmmm...............

>>stamina aku pun dah kurang...aku kena tingkatkan balik stamina aku!...hahaha...yakin!!

>>aku bajet bulan nie nak abiskan blaja memandu dlu ar...Ya Allah tolong aku..Amien..

No comments:

Post a Comment