Monday, December 21, 2009

Rahmat Allah

Alhamdulillah, semua hal dulu2 dah beransur selesai.... aku harap sangat kitorang dapat selesai recording terdekat nie dgan baik, tapi aku pulak ade masalah.....emmmm......

>>suara aku sakit laa...mgkn sebab hari tu sehari suntuk guna suara..lepas training dgn Advice terus bertolak ke tempat keje, bila nak balik plak singgah tempat program untuk persiapan tempat n sebagainya....

>>ingatkan nak pergi singgah je, rupa2nya aku kena siapkan paip yang belum disambung lagi..huhhh...pastu bajet nak balik,ape...kena siapkan bahan pengisian untuk program plak..

>>bertambah sakit tekak aku......

>>lewat malam baru aku balik umah,sampai kat umah sume orang dah tido....aku pun ape lagi, masuk bilik n tido jgak laa....dengan tak mandinya aku malam tu g tido dlam bilik... letih wo0o0....

>>tapi Alhamdulillah selesai jgak Program Jom Solat tu n kitorang sume harap budak2 yang terlibat dengan program ari tu dapat menyumbang jasa n semaikan budi untuk agama n ibubapa diorang....insyaAllah....Amien......

>>n Aku harap sangat recording 27hb ni berjalan dengan lancar...amien....

No comments:

Post a Comment